2012年11月1日木曜日

自己紹介 翔子♪♪  Self-Introduction (Shoko)

はじめまして。
私の名前は翔子(しょうこ)です。
私は20歳で大学3年生です。
私は埼玉県に住んでいます。私は車で大学に通っています。
大学では教育を専攻しています。私は将来、教師になりたいと思っています。
趣味はピアノを弾くことです。大学のピアノサークルで、友達と連弾演奏をしています。
私は外国にとても興味があります。私は英語を流暢(りゅうちょう)に話せるようになって、世界中の多くの人とコミュニケーションがとれるようになりたいと思っています。
このプロジェクトでみなさんと関わることを楽しみにしています!


Nice to meet you!
My name is Shoko.
I'm twenty and third grade at the university.
I live in Saitama. I go to the university by car.
My major is education. I wanna be a teacher.
My hobby is playing the piano. I play a duet on a piano with my friend.
I'm interested in foreign countries. I want to speak English fluently to communicate with many people in the world.
I'm looking forward to contact with you on this project!

1 件のコメント:

  1. To 英恵さん
    Thank you for the comment!
    I'm happy to get your comment.
    I learn about intercultural comprehension in this class.
    We all are in the Education Department. So we usually learn education.

    Have you ever been to foreign country?
    If your answer is yes, what countries did you go?


    英恵さんへ
    コメントをどうもありがとうございます!
    私はあなたのコメントをもらえて嬉しいです♪
    私はこのクラスで異文化理解について学んでいます。
    私たちは教育学部です。だから、普段は教育について学んでいます。

    あなたは今までに外国へ行ったことがありますか?
    もし行ったことがあれば、それはどの国へ行きましたか?

    返信削除